Gillette-kunder med skjegget i postkassa?

Ikke sikkert katta er enig i det.
Usikkert om katta er enig. Ikke prøv dette på katta i sofaen din!
Det å ha monopol på salg av barberhøvler og andre relaterte produkter er virkelig  gullkantet butikk! Det har Gillette langt på vei klart å skaffe seg. Skjegget gror og gror, på millioner av menn, og pengene triller inn. Det koster ikke mange ørene å masseprodusere barberblader, avansen er skyhøy.

 Men kanskje kommer ikke pengene fort nok likevel? Flere klager til Forbrukerombudet kan tyde på at Gillette nå i mange butikker har gjort det umulig å kjøpe barberblader, uten å kjøpe helt ny høvel samtidig!

Kanskje ingen stor sak? Kanskje Gillette bare har et problem med logistikken? Alternativt har Gillette funnet en ny og effektiv måte å rake kundene på. En miljøvennlig løsning?  Nei.

Slagordet til Gillette er: The best a man can get!  Noe  mer korrekt ville det vært å si: The only shave a man can get!

Monopol. Det er det som lønner seg aller best her i verden. Alternativt blir det flere ubarberte menn å se i tiden fremover.

Eller du kan teste ut en ny oppfinnelse som er omtalt på dinside.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *